Tell me about your American Dream.

by Dorthea

I lengre tid har en idé kvernet rundt i hodet mitt. En idé om å forlenge mini-serien om The American Dream. En idé om å intervjue American Dreamers fremfor å lage et samle innlegg med med bloggere i Uniten. Jeg har også hatt en idé om å få satt i gang bloggintervjuer. Både fordi jeg liker å finne nye blogger, og fordi bloggintervjuer har hjulpet meg å bli sett i blogghavet. Så derfor trenger jeg litt hjelp fra dere som sluker blekk på blekka.

Hva vil dere lese om fra drømmerne i Uniten? Er du en drømmer som vil bli intervjuet? Eller leser du en drømmers blogg? Er du ikke en drømmer, men vil allikevell bli intervjuet?

Sleng inn en kommentar eller send meg en mail på fotoblekka(@)gmail.com, så tar vi det derfra. Men NÅ skal jeg jobbe med å pønske ut spørsmål.

Mahalo, så lenge ♥