Bli kjent med en blogger #4

by Dorthea

NAVN OG ALDER Nina C, 21 år (snart 22 år).
BOSTED Gjerdrum
BLOGGADRESSE http://inmystrangeworld.wordpress.com
UTDANNING 3 vidergående (allmenn)
SKOLE/YRKE Student, bachelorgrad Uio (1 år forsinket med graden)
MOTTO Carpe Diem (‘grip dagen’) og “Dum spiro,spero” (‘ så lenge jeg puster,håper jeg’)
 Tom linje..

HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Blogger om min hverdag,og alt fra A-Å. Hovedvekten er på bøker,musikk,tv/film.

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Jeg har snart blogget i tre år nå til høsten. Jeg startet bloggen(blogget på blogg.no før wordpress.com) først å fremst for å sjekke ut bloggingen. Ha et sted å lufte tankene mine på og holde venner,familie og kjente oppdatert.

HVA LIKER DU Å LESE OM I ANDRE BLOGGER?
Liker alt mulig type blogger,alt fra foto til mote,og mest hverdag. Kanskje nysjerrigheten som får oss til å lese om hverandres hverdag.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Oj, det er maaange blogger som er fast og et par som jeg titter innom nå og da. Men kan linke til min liste over blogger jeg leser!

HVA ER DINE INTERESSER?
Mine hovedinteresser er å lese bøker og knipse bilder. Er ikke proff på kameraet, men elsker å gå turer og ta bilder. Største ønske er å få meg et speilrefleks, men for øyeblikket er jeg og casio gode venner.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Tja,må vel være at jeg drikker kaffe et par timer før jeg legger meg, og voilá så er jeg våken hele natten nesten. Burde ha lært det nå, men glemmer meg hele tiden.

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Nå er faktisk drømmen min å komme meg til Usa. Har ikke noe spesifikt sted helt ennå, men hadde vært kjempe kult med en roadtrip langs route 66.

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
En stooor bok, solkrem og iskaffe.  hehe.  ehm.  kanskje bytte ut iskaffen med Paul Wesley (han som spiller Stefan i Vampire Diaries).

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?
Oj, jeg ville faktisk hatt evnen til flytte ting/få ting til å bevege seg. Da hadde jeg sluppet å gå opp fra sofaen når jeg skal ta meg drikke eller hente noe jeg har glemt på rommet. hehe

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Må si det er lillesøsteren min som inspirerer meg. Hun står på med skole og hun gir seg ikke selv om hun møter på motgang. Så skal hun bli lærer, og det er noe jeg tror hun vil klare suverent!

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Skulle gjerne hatt viss aning på hvordan min fremtid ser ut,men jeg håper jeg i fremtiden har en jobb som jeg trives i og har egen leilighet, og kanskje en samboer eller mann.

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.
Perfekt dag for meg ville være å tilbringe den med et par venninner, dra på shopping, spise og avslutte kvelden med kino.

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?
Jeg må ha sånne gele-krokodiller, marsipan og heksehyl.

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Titanic tropper min liste, og jeg blir aldri lei å se den filmen. Inception er i en klasse for seg selv, men også Batman the dark knight. Før jeg glemmer det Ringenes Herre + Harry Potter filmene. Ikke alle HP filmene som er like brae.

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?
Jeg er i Lady Gaga modus etter jeg fikk den nyeste cden hennes i posten,men hører mest på tiden “Run the world” av Beyoncé, “Wolf & I” av Oh Land og “Hair” av Lady Gaga.


Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.