A dog is prose. A cat is a poem.

by Dorthea

I dag har jeg besøk av disse to søtingene ♥

Jeg lader opp til ett par intense dager med besøk fra naboen, og ett par timers søvn. De neste dagene blir mer enn hektiske, og dersom jeg klarer å blogge et eneste ord skal jeg bli forundret. Kjapt sagt så skal jeg jobbe til over midnatt i kveld, og tidlig opp for å være med på båtrace i morgen. Ettersom jeg trives så godt med ett par timers søvn gjentar jeg prosedyren lørdag kveld og søndag morgen. Søndag kveld skal jeg ligge som slakt mens jeg venter på at jeg skal på jobb mandag kveld og på tirsdagen kommer skal jeg jobbe igjen. Blir helt matt av å tenke på helgen, allerede. Så brukes onsdagen til å håpe på at skattepengene virkelig kommer på fredag, 24 Juni. Torsdagen er det på ann igjen med jobb, og fredagen likedan. Og så er det plutselig bare 3 dager til Hovefestivalen. Gleder meg som en ungfol.