Bli kjent med en blogger #6

by Dorthea


NAVN OG ALDER Kari Rasmussen, 26 år.
BOSTED Oslo, Nordstrand.
BLOGGADRESSE http://lillesmurf.no
UTDANNING Holder på å utdanne meg til å bli lærer.
SKOLE/YRKE Jobber på en barneskole i Oslo ved siden av studier.
MOTTO Lev livet som om du skulle dø i morgen.
 Tom linje..

OM BLOGGEN:
Jeg blogger på eget domene som jeg har kalt lillesmurf. Dette fordi mamma mente jeg lignet en smurf når jeg ble født og det har vært kallenavnet siden… Vet ikke om det er et kompliment…

HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Jeg blogger om min hverdag. Den siste tiden har det blitt mye fokus på bryllup siden jeg giftet meg 21.mai. Har også fast spalte med bloggportrett hver onsdag og søndag. Om noen ønsker å bli med er det bare å rope ut!

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Jeg har blogget i snart tre år. Startet på Ipublish, gikk over til blogg.no før jeg startet eget domene. Grunnen til at jeg startet å blogge var at jeg var langtidssykemeldt og trengte en fritidsaktivitet. Jeg ble fort hektet.

HVA LIKER DU Å LESE OM I ANDRE BLOGGER?
Jeg er altlesende, men en forutsetning er godt språk, gode bilder og variasjon.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Jeg leser en haug… Vanskelig å nevne alle men leser din, Martii.blogg.no, Kayso.net, fotballfrue, kamillak.com, ida wulff, litloo.com osv.

HVA ER DINE INTERESSER?
Jeg er glad i å trene, lese, være med venner, se filmer, shopping.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Jeg har støv på hjernen til Mortens fortvilelse.

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Skulle gjerne tatt meg en tur til Mauritius med mannen. Vi ønsker oss en bryllupsreise, men det er dyrt å gifte seg. Vi må nok spare en god del før vi har råd til det…

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Mannen min, Iphonen, Sørlandschips eller Cola. De to sistnevnte er vanskelig å velge mellom…

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?
Se hva folk tenker… Det hadde vært digg det…

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Mamma. Makan til positiv, rolig og behagelig dame skal man lete lenger etter.

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
To barn, rekkehus og en jobb som lærer.

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.
Fri fra jobb og skole. Mannen ved mine side. Familie og venner. En strand. Sol. Varmt. Bading. Grilling. Gitar. Eller evt et opphold på spa…

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?
Sørlandschips med spansk paprika og den “nye” kvikk lunch sjokoladen :)

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
he Notebook, A walk to remember og Ladder 49. De fenger meg, gjør meg trist, glad og betenkt.

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?


Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.