HoveLove2011.

by Dorthea


pht_Kryyysh – Jag, Hein & Båt-Knut

Har så sykt lyst til å fortelle dere alt om fantastiske Hove, men jeg glemte hukommelsen på Hove. Bildene skal ha det til at jeg var på noen konserter i hvertfall. Suksess! Det var sol, det var regn, det var fyll og det var jobb. Jeg ble en røver med cashless etter to dager i teltet foran hovescenen, og edru etter en uke på Hove. Tar hardt på å være festivaldeltaker, dere.

Sånn musikkmessig så fikk jeg med meg en par gode noen. Kaizers Orchestra var magisk, som alltid. The Mars Volta var The Mars Volta. Linkin Park var passe kult. Timbuktu skapte stemning. Dj Quic var spenstig. Big Boi fikk smilet til å komme. Jimmy Eat World sørget for glede. The Strokes strøk med glans. OFWGKTA var en gledelig overraskelse. All Time Low var best. Og Robyn sjarmerte. For øvrig dersom du så ei som digga hardt i cashless boden torsdag kveld. Det var ett stk fotoblekk.

Hove var magisk. Hove er alltid magisk. Hove er hjem. Hove er Hove. Hove er stedet der alt er lov. Hove er der man møter venner man ikke har sett siden fødselen. Hove er stedet der man synger for å finne nash. Hove er der man møter fete mennesker. Hove er der hvor “ringer deg i morra” aldri blir det samme. For øvrig fikk Hove meg hektet på Twitter.

Ær forelska jæ – HoveLove2011 ♥