Bli kjent med en blogger #7

by Dorthea

NAVN OG ALDER Kamilla Haaland, 19 år.
BOSTED Mandal.
BLOGGADRESSE http://kamillahaaland.blogg.no
UTDANNING Begynner på sykepleien til høsten.
SKOLE/YRKE Har fullført videregående, gikk jeg på medier og kommunikasjon.


HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Mitt liv, bilder jeg tar, anbefalte produkter, og kosthold blant annet..

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Startet å blogge for nesten tre år siden, men har bare blogget i halvannet år på denne bloggen. Blogger fordi jeg elsker å få tilbakemelding på ting. Syntes det er veldig artig!

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Elsker å se på fotografier! Så liker jeg å se hva andre gjør og lese hva andre tenker om ting…

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Denne, Ida Wulff, Nora Alba, Kari Rasmussen, Kamilla K og Hilde Christina sin.

HVA ER DINE INTERESSER?
Brenner for å reise og oppleve ting, fotografere og være med venner.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Bruker altfor mye penger….

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Vil reise overalt! Men hadde vært veldig gøy å dratt til Australia og se på kenguruene!

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Kjæresten min, (selvom han ikke er en ting, da!) ipod og iste!

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Da ville jeg flydd! For da kunne jeg reist hvor som helst, uten at det hadde kostet meg noe!

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Familien min, vennene mine, Nora Alba, Ulrikke Lund og Paris Hilton.

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Jeg skal få utdanning, et nydelig hus sammen med min kjære, pomeranian, kids og råkul bil! Ja, også skal vi ha masse penger så vi kan reise mye! :)

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.

Våkne opp til sol, være med gode venner og spise god mat.

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?

Sure ting!! Også pez.

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Taken. Den er dødsrå! Liam Neeson er min favorittskuespiller og er virkelig en superdad i filmen. WOW-faktor..

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?




Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.