Destination paradise.

by Dorthea

Ahh.. Virkeligheten nærmer seg med stormskritt og det er ikke lenge til jeg må vinke farvell til Norge, atter en gang. 28. August setter jeg meg på flyet med retning paradis. En liten tur innom New York, og vips så er jeg tilbake på mitt elskede øy. For tiden er jeg omtåket i feriemodus og har ikke helt innsett at det er ting som må gjøres før jeg reiser. Litt har jeg fått gjort, men det er ikke så mye å skryte av.

Registrerte klassene mine her om dagen, og endte opp med mye rart. For det første så er jeg i år Sophmore, hurra. For det andre så begynner ikke skolehverdagen min før klokken ett hver dag så jeg kan sove lenge hver dag. Mandagen har jeg kveldsskole så da er jeg sent ferdig, men ellers er jeg ferdig rundt 15-17 hver dag. Perfekt.

Mandager, onsdager og fredager starter jeg dagen med introduksjon til litteratur før jeg fortsetter med kreativitet og copywriting med favorittlæreren min. Noe jeg gleder meg sykelig masse til. I tillegg så smugkikket jeg på klasselista og jommen var det ikke jeg delte klasserom med i fjor som er med i år også. På kvelden så blir det kveldskole og relgion på timeplanen. Helt greit, liksom. Tirsdag og torsdager starter jeg dagen med kulturell antropologi. Virker som en utrolig fet lærer som dessuten har en supersøt bikkje. Etterpå bærer det videre til krim og kriminalitet. Det er vell dette faget jeg er aller mest spent på. Høres dritfett ut. Er jo smått interesert i krim generelt, så dette blir nok bra.

For øyeblikket står jeg uten sted å bo, og det er jo litt trist. Egentlig har jeg en leilighet jeg vil ha, men idiotene svarer ikke på mailen min. Men, jeg har jo en plan b. Plan b er som følger å ta tiden til hjelp, leiligheten min finnes der nede ett sted. Jeg må bare finne den først.

 4 WEEKS TO GO ♥