Bli kjent med en blogger #12

by Dorthea

NAVN OG ALDER Joakim Knudsen 26 år
BOSTED Larvik, Vestfold.
BLOGGADRESSE http://www.knudsensblogg.com og http://www.knudsenfoto.com
UTDANNING Omsorgsarbeider
SKOLE/YRKE Jobber på forsterket skjermet enhet for demenspasienter.
MOTTO Vårt liv er en reise, og vi vet ikke hvor eller hvordan den ender, eller om den noen gang egentlig ender.


HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Alt og ingenting. Den handler om meg, mine tanker, meninger om ting og fotografering.

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Jeg har vel blogget i 5-6 år nå, nå forskjellige blogger. Jeg startet egentlig bare for å sjekke ut hva blogging var.

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Jeg liker bloggere som tar for seg fotografering, ellers leser jeg stortsett det meste egentlig.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Mange, sikkert alt for mange. Men blogger som liseliten.com, fotoblekka.net og uexplorer.wordpress.com blir lest mer enn andre.

HVA ER DINE INTERESSER?
Historie, Urban Exploration og fotografering.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Jeg biter negler.

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Planeten Mars. Ingen har jo vært der før og det ville vært kult å vært den første.

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
En kniv, fyrstikker og tau.

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Jeg ville hatt evnen til å fly, det hadde nemlig spart meg for mange reiseutgifter.

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Christopher Payne, Andrew Moore og Romany W.G. Alle er fotografer som har publisert fantastiske bildebøker innen Urban Exploration sjangeren.

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Kunne leve av min hobby (Foto og urbex), reise over hele kloden. Få barn en dag er også et høyt ønske.

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.
En perfekt dag er en god bok ved stranden, etterfulgt av grilling med gode venner. :-)

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?

Smørbukk

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Braveheart, fordi den forteller hvordan livet var for William Wallace. Filmen er jo ikke helt historisk korrekt, men den holde seg ganske nærme historien om den virkelige William Wallace. Også har vi Greace, den liker jeg fordi det er en musikal. Også har vi Dirty Dancing og Ghost, patrick swayze er jo med i de to filmene.

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?




Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.