Bli kjent med en blogger #14

by Dorthea

NAVN OG ALDER Marlene, 19 år
BOSTED Kristiansund
BLOGGADRESSE http://www.marlene92.blogg.no
UTDANNING Har avbrutt det jeg begynte på, så kan nok bare skryte på meg ungdomsskolen.
SKOLE/YRKE Har pause pga sykdom akkurat nå, men planene etterhvert er å bli psykolog! Barne og ungdomsspykolog er drømmen. Før det lurer jeg på å kanskje ta noen motefag, bare for artig :-)
MOTTO
What doesn’t kill you, makes you stronger. I’m a rock baby!


OM BLOGGEN:
Blogg har jeg holdt på meg hele videregående, men ikke sammenhengende. Opprettet den jeg har nå i begynnelsen av 2010, men begynte ikke å blogge aktivt før i år. Har sett tilbake på tidligere blogger, utrolig morsomt å ha, og tenkte å å benytte det som dagbok angående sykdommen min, og dens fremgang og utvikling.

HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Sykdommen min, hverdagen min, tips og triks, og selvfølgelig litt mote og skjønnhet. En fin miks igrunn!

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Blogget aktivt på denne bloggen siden begynnelsen av året, og føler den har blitt bedre og bedre. Begynte for å ha noe å se tilbake på om noen år, slik at minnene ikke bare forsvinner bak i det fjerne. Har og tenkt å “kartlegge” sykdommen litt.

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Jeg er ganske åpen for alt mulig, men skal innrømme at det er typiske blogger som trekker meg mer enn andre. Liker å lese om hverdag, tips, mote og skjønnhet.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
http://marlene92.blogg.no/1308661862_15_dine_favorittblogg.html noen ligger innpå her :-)



OM BLOGGEREN:

Morsom og snill jente, som har kronisk utmattelsessyndrom i ung alder. Bor med kjæresten og hunden vår. Er utrolig glad i å skrive, og har fått tildelt jobb som skribent hos femelle.no !

HVA ER DINE INTERESSER?
Jeg elsker å danse! Når jeg blir bedre skal jeg absolutt spare opp energi til å begynne å danse igjen. Føler meg så fri og i live når jeg danser, at jeg kommer inn i transe omtrent. Beste følelsen i verden. Er og glad i å skrive, og kunne gjerne tenkt meg å blitt flink til å fotografere!

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Tenker for mye!

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Jeg ville reist jorda rundt! Nei, altså, jeg vet ikke helt hvorfor men jeg har sinnsykt lyst til Thailand!

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Husker jeg brukte å skrive i dagbøker og sånt at jeg ville ha med meg et cruiseship, med alle vennene mine, masse mat og alt vi kunne trenge :-) Nei, jeg vet ikke, vann, kjæresten og jordbær?

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Uff, er jo så mange å velge mellom! men hadde ikke hatt noe imot å kunne heale meg selv, og være uskadelig.

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Kjæresten min, som holder ut sammen med meg. Familien min, for å stå så stødig etter utrolig mye dritt…

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Det er litt forskjellig egentlig! Kunne godt tenkt meg å jobbet noen år i klesbutikk, kunne tenkt meg å bli negledesigner, BLI PSYKOLOG, reise masse, ha et fint liv, med masser av kjærlighet og glede. Og litt penger da selvfølgelig ;-)

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.

Åh, det er så mye forskjellig som kan gjøre dagen min perfekt,men tror jeg må si sol, varme, kjæresten, god mat og jordbær til dessert :-)

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?

Sjokolade og lakris!

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Hmm… Litt vanskelig den, men jeg er veldig glad i dansefilmer jeg da, så Step Up er noe alle bør se. Men ja, tror nesten jeg må si Sex and the city filmene! :-) Sett hele serien, og filmene, og når jeg var i New York, var jeg på guida busstur til locations osv, utrolig morsomt!

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?



Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.