August in osLOVE ♥

by Dorthea

På søndagen stakk jeg til Oslo for å møte godjenta mi. Det er hele tre uker siden hun flyttet fra sørlandet til hovedstaden vår. Kan love det var deilig å se henne igjen. En siste gang før jeg reiser. Skulle gjerne ha pakka hu ned i bagasjen for å si det mildt. Jeg var relativt knekt etter helgens festiviteter så vi endte opp med å spise nydelig vietnamisk mat før vi handla inn godis til en filmkveld. Superherlig, og en absolutt perfekt søndag.

Mandagen stakk vi opp til Majorstuen og spiste på fantastiske Ketchup´n Curry. I love that place. Siden jeg aldri har vært i Vigelandsparken, og ettersom vi var rett i nærheten tok vi en tur for å hilse på Sinnataggen også. Etter å ha posert foran utallige statuer med manglende utstyr tok vi oss en spasertur gjennom Oslo´s gater før jeg takket for meg og satte kurs mot Sørlandet.