Bli kjent med en blogger #15

by Dorthea

NAVN OG ALDER Annie Ellingsen, 17år.
BOSTED Stavanger.
BLOGGADRESSE http://www.aa9.blogg.no
UTDANNING 10år med grunnskole og 1år på videregående.
SKOLE/YRKE Til høsten begynner jeg på mitt andre år på medier og kommunikasjon linjen.
MOTTO
Den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad.


OM BLOGGEN:
Det er en fotodagbok der jeg poster bilder jeg tar og fine små sitater.

HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Meg, min hverdag, mine tanker og mine drømmer.

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Jeg har blogget siden 2009, men det var en rosablogg først, så når jeg begynte på vgs bestemte jeg meg for å lage en fotoblogg. Jeg startet å blogge fordi det virket veldig gøy.

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Liker best fotoblogger med vakre bilder, reiseblogger og blogger som handler om det fine i livet.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
lissis.blogg.no, emmylinnea.devote.se, fashiontoast.com, nyheter24.se/modette/ebbazingmark/, confessionobsession.blogspot.com, hjartesmil.blogg.no og mange flere.



HVA ER DINE INTERESSER?

Jeg er veldig glad i å fotografere, danse, reise og være med de som gjør meg glad.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
At jeg til tider ler ekstremt høyt.

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Vanskelig valg for jeg vil reise eller seile jorda rundt, fordi jeg vil oppleve hele verden, møte nye kulturer og mennesker.

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Kameraet mitt, macen min og solkrem.

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Å kunne fly for da kunne jeg ha reist hvor og når jeg ville når det passet meg og for da hadde jeg følt meg så fri.

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Bestemoren min, pappa og mennesker som vil hjelpe andre aka de som har hjerte av gull.

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
En stor drøm er å bli mote- eller kunst fotograf, og jeg ønsker å reise/seile jorda rundt å fotografere + masse fin kjærlighet.

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?
Sjokolade og jordbær.

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
10 things i hate about you og Ikke naken fordi de er kjempe søte og fine.

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?



Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.