Hade da Norge.

by Dorthea

Dette er min siste dag i Norge på nærmere ni måneder. Utrolig merkelig å tenke på. Nesten så jeg begynte å gaule som en to-åring her i stad. “ÅH MAY GOD, jeg skal ikke se Gardemoen før i slutten av Mai. Verden går under”-momentet gikk heldigvis for over. Nå sitter jeg på Gardemoen og venter på at flyselskapene skal åpne lukene sine så jeg kan kvitte meg med 30 kg last. I mellomtiden underholdes jeg av ymse folk på facebook, takk Gud for dem.

I går tok jeg turen til Grimstad for å bevitne Grimstad Powerboating Show eller GPS som det også kalles. Det var duket for Nordisk mesterskap i F-2000 og Norgesmesterskap i Thundercats. Det ble så mye action at jeg nesten trodde jeg måtte gå å sove eller gjøre noe drastisk. Litt ut på kvelden og inn i morgentimene hadde jeg en siste bytur med gjengen. Utrolig koselig, og ikke minst utrolig morsomt. Herlige folk.

Hade da Norge. Vi sees i Mai.