Litt rock´n roll er vell lov.

by Dorthea

Var innom stilige Rock Island Café her om dagen og spiste lunsj. Steike stilig sted som er inspirert av 50-tallet og rock´n roll. Siden jeg ankom øya har jeg ikke rukket å gjøre utrolig mye fornuftig, men jeg har hvertfall fått tak over hodet. Leiligheten min er relativt stor, koster litt, men er nok verdt det. Ellers har jeg stort sett hengt med masse venner.

Planen videre i dag er å stikke innom oppbevaringsstedet for å se om jeg kan få hentet noen av tingene mine. Uten bil er det ikke så særlig lett, men ettersom det er bare 10 minutter unna så bør nok trillekoffert funke i ett par runder. Har gitt meg frem til skolen begynner på å fikse det, og ettersom skolen begynner på tirsdag renner tiden snart ut. Forhåpentligvis blir det nok av tid til å henge med venner og om ikke annet slikke litt sol.

Enn så lenge, mahalo ♥