Bli kjent med en blogger #16

by Dorthea

NAVN OG ALDER Leyla Dahl, 24år.
BOSTED Drammen.
BLOGGADRESSE http://www.leyla-dahl.com
UTDANNING Jeg er utdannet frisør, og driver og skal bli negldesigner :)
SKOLE/YRKE GK formgivning, VK1 Frisør, folkehøgskole (Dans&Teater, Digital Video) og 2 år som frisørlærling hos Nikita
MOTTO Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. -Paulo Coelho


HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Min hverdag som nybakt mamma, Hår & Negler.

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
Jeg har blogget frem og tilbake siden august 2009, men ble mer aktiv igjen i Desember 2010, da jeg ble sykemeldt i svangerkapet og holdt på å kjede meg halvt ihjel.

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Masse forskjellig. Liker varierende innlegg,foto,  oppskrifter “how to do it” innlegg og diverse.. Kreative blogger med andre ord!

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Det er mange jeg er innom om jeg sitter å kjeder meg, men jeg besøker som regel passionforbaking.com, 3hjerter.com, fotballfrue.no, idawulff.com ++



HVA ER DINE INTERESSER?

Danse, trene, være med jenta mi og familien, ta en fest inni mellom.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Begynt å røyke igjen etter svangerskapet, smugrøyker litt. lol!

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Hawaii? :D Hvis jeg skal gifte meg en gang så vil jeg gifte meg på Hawaii i hvertfall. Tenk så fint.. blomster, enkel fin kjole, strand. Hva tror du? Du kjenner vell til stede mer enn meg hvertfall, jeg har jo ikke hvert der en gang. Bare innbiller meg at det er så eksotisk :)

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Familien, verktøy og en båt, så kunne jeg kommet meg hjem igjen? hehe

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Da ville jeg kunne fly, så kunne jeg følt meg fri som fuglen :D

HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Mamma <3

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Reise masse, flytte ett sted jeg føler det er plass nok, som kan bli ett lite familieidyll ;)

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE?
Sol, Sommer, venner, familie, kjærlighet <3

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?
Sjokolade!

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Har så mange forskjellig, spørs litt på humøret, men jeg digger Hangover :D

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?

Akkurat nå er jeg lei hele spillelista mi.. :/

Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.