First week of school.

by Dorthea

Har vært litt a-wall jeg. Har vært så utrolig masse å gjøre siden jeg landet i paradis. Venner og skole har gått hånd i hånd, og jeg har knapt rukket å sjekke mailen min. For ikke å nevne å hente tingene mine på lageret, eller tatt oppvasken. Første uke på skolen har gått smertefritt, og så langt har jeg hatt 4 ut av mine 5 fag. Alt som gjenstår nå er relgion så har jeg vært innom alle fagene for denne høsten. Jeg har allerede fått masse hjemmelekser og hatt en prøve. De ligger virkelig ikke på latsiden, disse lærerne mine, men sant skal sies, fagene mine virker utrolig interessante. Jeg tror det blir en bra høst, dere.

Ellers har helgen gått med til venner fremfor lekser. Fredag hadde jeg besøk av jentene mine. Godis, sladder og pizza. Lørdag stakk jeg med gutta til Wakiki der vi prøvde å bli brune før vi stakk til Kanoehe og tilbrakte kvelden med å se på Supernatural og spise kinamat. I dag har vi vært på Sheerwoods Beach, grillet og spilt backgammon. Superherlig helg som avsluttes med lekser.

Bildet ovenfor er bilde av sertifikatet mitt fra honor societiet jeg er medlem av. Duskene er “cords” som jeg skal bære rundt halsen på graduation. Har vært i en lykkerus helt siden jeg hentet dem på fredag. Jeg er en smule stolt. Bare en smule. Jeg fikk også to svært gledelige meldinger her om dagen. Min vennine Lise kommer om knappe tre uker, og skal tilbringe to uker i paradis med meg. Gladmelding nummer to ligger i samme gate, bestevennina mi Trine Lise kommer ned for å feire nyttår med meg. Jeg gleder meg, jenter!

Enn så lenge, mahalo ♥