Bli kjent med en blogger #17

by Dorthea

NAVN OG ALDER Eirin, 19
BOSTED Født og oppvokst i Kristiansund
BLOGGADRESSE http://eirinsae.blogg.no
UTDANNING Ferdig med tretten år skole (!!)
SKOLE/YRKE Har jobba både på en kinarestaurant og en outletbutikk tidligere. Nå finner du meg på Onkel – byens kaffebar.
MOTTO Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får. Levende bevis på at det funker!


OM BLOGGEN:
En plass hvor jeg kan få litt utløp for noe av det kreative som skjer oppi hodet mitt. Samtidig som den blir en fin dagbok for meg og mine nærmeste.

HVA HANDLER BLOGGEN DIN OM?
Er vel mest en hverdagsblogg. Men det hender jeg slenger ut noen egenproduserte bilder og en fin tekst iblant.

HVOR LENGE HAR DU BLOGGET OG HVOR HVORFOR STARTET DU?
4 år. Slengte meg vel med på trenden jeg, som alle andre.

HVA LIKER DU Å LESE I ANDRE BLOGGER?
Koselige hverdagsblogger med søte tekster eller inspirerende bilder. De med tusen outfit, sminketutorials, hundre dårlige bilder, og ikke minst, dårlig norsk orker jeg ikke se på en gang.

HVILKE BLOGGER LESER DU?
Favorittene er supermarie.net , moradiogjeg.blogg.no, også leser jeg flere venner og bekjente sin. Det er jo det som er koseligst :)

HVA ER DINE INTERESSER?
Jeg lever og ånder for musikk jeg. Fløyta har vært med meg i tretten år nå, og i tolv av de har jeg spilt i korps. Sånn ellers så har jeg trena zumba det siste året, og jeg liker også å være ute med venner.

HVA ER DIN VERSTE UVANE?
Snakke alt for høyt.

HVIS DU KUNNE REISE HVOR SOM HELST, HVOR OG HVORFOR?
Alt som er bort herfra. Jeg vil treffe nye folk, oppleve noe nytt og godt som setter spor i meg. Helst alene slik at jeg kunne utviklet meg.

DERSOM DU VAR STRANDET PÅ EN ØDE ØY, HVILKE TRE TING MÅTTE DU HATT FOR Å OVERLEVE?
Vannrenser, ullpledd og en kniv.

DERSOM DU KUNNE VELGE EN SUPER POWER, HVA VILLE DU VALGT OG HVORFOR?

Ønsker ikke å ha en superkraft jeg. Alle er vi oppegående nok til å tenke konsekvenser, og har gode muligheter til å gjøre det beste ut av ting. Man må bare jobbe for å se det. Ingenting kommer gratis.


HVEM/HVILKE PERSONER INSPIRER DEG?
Storesøstersen, søskenbarnet mitt og fantastiske skuespillere som George Clooney, Julia Roberts og Edward Norton.

HVILKE ØNSKER OG DRØMMER HAR DU FOR FRAMTIDEN DIN?
Jeg har lyst til å komme i en jobb hvor jeg møter nye utfordringer hver dag og får muligheten til å reise mye. Gjerne jobbe med u-landsarbeid. Samtidig har jeg lyst til å bo sammen med en herlig mann, som jeg gjerne kan ha en totre unger med. :)

BESKRIV EN PERFEKT DAG I DINE ØYNE.
Fisk til middag, fruktcocktail med ekstra banan og melkesjokolade til dessert. Samtidig hadde det hjulpet mye å være omringet av flotte venner, fri tilgang på verdens beste live-musikk, og hatt fri fra alt som heter forpliktelser. Å avslutte med spa ville vært fabelaktig. :)

HVA MÅ DU HA I GODTEPOSEN?

Skolekritt og sure peacemerker.

HVA ER FAVORITT FILMEN(E) DIN(E)? HVORFOR?
Inception
Pretty Woman
Bambi

De er alle helt vidunderlige, den første og andre pga. skuespillerprestasjonene og manus, og Bambi pga. den fantastiske musikken.

TOPP TRE SANGER DU HØRER PÅ FOR TIDEN?



sånn ellers det som faller meg inn :)) Rock er bra!


Vil du være med på bloggportrett?
Legg igjen en kommentar eller send en mail til fotoblekka(@)gmail.com.