Before it dawn upon us.

by Dorthea

Jeg er offisielt verdens dårligste blogger. For tiden er det fullt kjør og jeg skjønner virkelig ikke hvor jeg skal finne både inspirasjon og energi til å gjøre noe som helst med blekka. På oppsiden er jeg så heldig å ha besøk av fine Lise som underholder meg til de sene timer. Ellers går tiden med på å prøve å opprettholde sosiale bånd og gjøre lekser. Lærerne mine har misforstått. I løpet av de tre neste dagene skal jeg ha tre prøver, og jeg har allerede hatt en prøve denne uken. Det er nå jeg virkelig angrer på at jeg tar nesten bare generell studiekompetanse fag som relgion, litteratur, antropology, og krim/kriminalitet. Men, det går seg nok til. Alt jeg trenger nå er en stor dose inspirasjon og lyst. Jeg kommer nok tilbake om ikke så altfor lenge. Until then, mahalo.