Untag me, please.

by Dorthea

Astrid Katrine kom med en liten utfordring her om dagen og jeg er ikke akkurat vanskelig å be. Elsker slike. Greia er at du skal finne 5 bilder på Facebook som du er tagget i og fortelle om historien bak bildet. Enjoy!

Meg og snuppa mi på bursdagsfesten hennes i sommer. Love u, girl.

Nick, Emily og meg i bryllup i Uniten. Første gang jeg traff disse to som er tøffere enn toget. Nick er fetter til min tremenning som giftet seg med søster til Emily. Verdens vakreste bryllup. Les mer om det HER.

Meg og min kusine Silje den gang vi var litt mindre søte enn vi er nå. Bildet er tatt i barndomshjemmet mitt på Tangen. Det blå i vinduet er for øvrig Nidelva.

Meg og Elisabeth poser på en ku på Jæren under bli kjent turen med foto-linja.

Marita, Rune, Lene, Linn Cathrine, Jørgen, Henrik & meg. Hvis jeg ikke husker feil så er dette bildet tatt på en av de aller første turene vi tok til “The Only One” – den eneste puben på Klepp.

Good times ♥